środa, 6 marca 2013

Ulubieńcy ostatnich dni.

 Dziś moi ulubieńcy ostatnich dni


1. Lakier do paznokci firmy lovely - zakochałam się w kolorze tego lakieru. Jest zajebisty. Jak tylko mogę to maluję sobie właśnie tym lakierem paznokcie.
2.Książka Kally McKain "chłopaki na scenę ". - książka jest o dziewczynie, która zakochała się w rockmenie. Musi im za projektować ubrania. I uświadamia sobie, że się zakochała. To jest akurat  tom     3
3.Książki Kally McKain - Mam jeszcze tom 1, 2, 3, 4, 5 i 10. Po prostu zakochałam się w tej książce.
4. Krem BB - Jest mi bardzo potrzebny na moje problemy z cerą ( wiecie dojrzewanie itp. ). To jest krem przeciw trądzikowy który zasusza chrosty. Jest o tyle dobry, że jest z pudrem no i jest podobny do fluidu.


A co tam u was. Mogę dodać, że jak narazie to mój dzień mogę zaliczyć do udanych. Pa do jutra. Jutro będzie coś czego jeszcze o mnie nie wiecie. No ci co mnie znają to wiedzą.

3 komentarze:

  1. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ty też masz wspaniałego bloga. Z chęcią go zaobserwuję

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń